Besök hos Sivan....

min gastrosyrra. Fick min Tysabri behandling imorse. Kollade runt på nätet & det är ju inte någon "kroppsvänlig" medicin direkt. Fan folk har faktiskt dött av den. Man kan utveckla en superfarlig hjärninflamation, levern & njurarna kan lägga, PML är en kronisk, ofta snabbt förlöpande demyeliniserande sjukdom i centrala nervsystemet (CNS). Sjukdomen, som är mycket ovanlig, drabbar framför allt patienter med kraftigt nedsatt immunförsvar. De flesta som drabbas av PML dör inom loppet av något år., 4 av 5 har antikroppar mot PLM.
 Hur känns det när man läser sånt??Hmmm
 Men vad har jag för val. Pest eller kolera. Utan tarm eller våga prova Tysabri??! Fick min 5:e behandling & än så länge är det OK. Men ont krut förgås inte så lätt eller hur?? Blir bara fruktansvärt trött & helt slut  i kroppen, ungefär som när man får influensa.  Orkar nada, vill bara sova, fryser, ingen aptit.  känner så i  ca 1 dygn  efter beh...Nä nu ska ja sova....
Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0