Grattis Min Prins!!!!!

Igår fyllde Anton 9 år.....Vi väckte honom halv 9 med tårta & ngr presenter på sängen....sången var väl inte den bästa men han blev nöjd. Halv 11 hade han första gruppspelsmatchen i Umeå Fotbollsfestival. Anton var mitt forward. Han satte ett snyggt mål mitt i krysset....de vann men 3-2. Nöjd & glad åkte vi hem för att ta emot nära & kära som ville fira lilleman på hans stora dag....han fick massor av presenter bl a kassaskrin, lego, nya slalomgrejor & 850 kr!!. Efter massor av tårta så va det dags för nästa gruppspelsmatch. Det blev dock förlust med 2-0 mot IFK Umeå, men killarna spelade fantastiskt bra. Anton var såååå atg på sig själ efter 3 missade målchanser....Middag käkade vi hos Maria pga att Carro hade "Farvälfest" med tjejerna & vi var utvisade...Halv 11 somnade Anton nöjd & glad efter en härlig & låååååång dag.
Natti Min Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0