10 dagar kvar....

innan Tomten kommer. Klapp-ångest är en återkommande åkomma varje djvla år. SUCK!!!!
När barnen var små var det såååå enkelt. Ett besök på Barnens Hus så var det chill. Men nu när 2 av dem är stora så är det hela mer komplicerat, framförallt när de själva verkligen tänker igenom när dom är på "klappjakt". Några ideér har jag dock så imorrn blir det att trängas bland alla andra stressade människor. Anton han önskar sig bara pussel, 1000 bitar, men vi kan ju inte alla ge det. Det lutar åt slalomgrejor oxå, nya Goggels el nåt??!! Nåja vi ser väl....imorrn är en annan dag.

Ikväll ska jag trimma & raka Zacke. Han ser ut som en Gråhund nu.
Önskar nån kunde ringa & säga att vi ska "hitta på ngt" istället, en ursäkt att spara figthten till nån annan kväll.....nä det ä lika bra att sätta igång annars har jag ju det kvar, har dragit på det en månad nu
SUCK!!!
Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: gullan

hejsan

du verkar ha så bra kontakt med dina barn,hur gör man för att lyckas?`hos oss är det kaos.

2009-12-15 @ 00:38:47
Postat av: Anicka

Visst är det kaos här oxå & KRIG, annars vore det onormalt...men jag har ALLTID varit konsekvent oavsett vad det gällt. Det jag sagt gäller!!!Har aldrig använt någon bestraffning som utegångsförbud ect, det funkar inte. Sen ska man som vuxen inse att barnen är en tillgång & inte en belatning & att man som förälder verkligen Tar förälraansvar & är en "handledare" som dom kan lita på.. Ha en skön Jul & Lycka till i "kaoset"

2009-12-15 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0