Alla andra bekymmrar sig utom jag..

när jag ska "hitta" någon....Det är ju i och för sig lite smågulligt. men inte att andra har mer panik än mej när det gäller MITT ev kärleksliv är lite tröttsamt.
Jag trivs med att vara singel men visst är det lite småtrist ibland....men någon panik har jag inte. Många av min singelvänner de letar desperat efter en relation via kontaktannonser, krogragg etc..

Jag har nu varit själv en ganska lång tid & med mitt liv & dess innehåll samt relationer som jag i bagaget har gjort att jag har LOVAT mej själv att den dagen jag träffar MR Right så ska han uppfylla två saker & det är absolut ingen svartsjuka får förekomma & han ska kunna vara självständig.

Jag tror att kärleken dyker upp när man minst anar det & att vänskap är en bra början på kärlek. Men det finns ju givetvis en risk med att inleda kärleksrelation med en vän. Skulle förhållandet ta slut så kan även vänskapen gå förlorad...men vågar man inte så kan man ju heller inget vinna eller hur??

Klä nu på dej & ta en skön promenad ikväll & kolla in hur otroligt vackert allt blir nu när snön äntligen har kommit.

Ha'de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0