Mycket snack & lite verkstad.

Varför ska det vara sååååå svårt att bestämma saker & sen inte stå för dessa??!!
Människor som inte kan hålla det de lovat, invagga andra i tron om saker & sen totalt ändra sig kan gärna hålla sig ifrån mej. Men tyvärr så är det en ganska vanlig företeelse bland oss. Vad kan det då bero på?? Ja svaren är nog många. Men min egen teori är osäkerhet. Att inte våga säga vad men egentligen tycker, utan man "räddar sig" själv ut situationen genom att ge det svar som önskas.
Sorgligt nog så inser inte personen konsekvensen av detta & det är både egoistiskt & fegt. Att barn gör så mot sina föräldrar & vänner kan jag acceptera, men att vuxna människor, till och med de som är föräldrar (och ska föregå med gott exempel) gör så.
Människor i min omgivning som gör så mot mej gör mig irriterad som FAN & Det för de veta ganska OMG & det är Ingen jag spenderar mer tid på.
Men det ska tilläggas att jag är en förlåtande människa med Stort hjärta, så självklart tar jag emot en ursäkt & förklaring.

What comes around-goes around




Kommentarer
Postat av: Dino

Jag skulle vilja påstå att det är ganska "svenskt" att inte gärna ta ställnng ...

Lagom-heten tar sig många olika uttryck.

2010-02-27 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0