Röjardag......

perfekt väder för det idag....Oj oj oj vad prylar man drar på sig genom åren??!!.....Hela dagen har det varit förrådsröj.....har inte slängt så mkt utan sorterat....Det blev 7 flyttlådor med "loppissaker.!!!!!!....Jag & min kompis Maria ska sälja på Loppis på Gågatan den 25 juli....vi ska sen sätta in kassorna på ett resekonto. Vi har planerat en vinresa i Spanien nästa sommar. Flyga t Madrid & sen tåg- & bussluffa upp till Riojadalen.....Nice!!!!!!! Åter till mitt "röj". Oj vilket stort förråd jag har helt plötsligt.....o vilken ordning det blev....hittade saker som jag trodde kommit bort....kul!!!
Nä nu ska mina nya stövlarna på....Zacke ska ut på kvällspromenaden....ikväll blir det inte långt kan jag lova. Han HATAR regn...... o att bli blöt.
Kram o Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0