Storfrämmande.....

från Tromsö!!!!!! Äntligen är Vibeke m familj här.....2 veckor ska de stanna....trist bara att vädret är såååååå bad.....idag käkade vi ihop. Vibeke hade gjort lasange & jag gjorde världens godaste äppelkaka.....deras Maja är lika gammal som min Anton....de var såååå söta mot varandra....mkt bus & skratt ikväll....mitt huvud är rätt trött....har nyss varit ute m Puppi på kvällspromenaden...tränade lite frisbee & Zacke tyckte det var såååå kul men att han skulle komma tillbaka med den det får vi ta en annan gång.......imorrn ska vi till UmeLaugun med barna...så jag ber till vädergudarna i kväll om sol & värme imorrn....
Kramen & natti mina Vänner!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0