Tromsöborna.....

åkte hem imorse. 88 mil!!! till 8 grader regn & blåst brrrr...I går kväll hann vi med en sista kväll tillsammans. Vibeke utförde healing på mig samt läste ur sina änglakort.....Maya & Anton busade....& tyckte det var kontigt att Jag låg som en strandad säl på köksbordet medan Vibeke utförde handpåläggning på mej....Anton sprang in t Carro & frågade vad i sjutton vi höll på med??!! & när då han fick höra ordet Healing så trodde han att Vibeke tog bort onda andar ur mej???
- Kolla Maya, nu blir mamma Helad. Nu tar Gud emot henne igen Om hon skulle dö!!
Så ond är jag väl ändå inte .....hmmmm, kanske därför han var såååå X:tra snäll imorse, gjorde kaffe innan jag steg upp
Senare när vi kom hem så förklarade han varför....han hade sett Kim-Posible & där de Helade någon från djävulen...Barn är underbara....raka & ärliga.....inget hymmel..de säger rakt ut vad de känner, tycker & tänker..När avtar det??!! I skolåldern?? I tonåren??? eller kommer förändringen bara smygande???
Till alla barn: Var liten så länge du kan!!!

Maya en norsk jente




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0