Utsläppt......

från lassa igår....fick 10 liter!!!! dropp på 2 dygn....jo jag var "lite uttorkad....har gått ner 14 kilo??!! sen jul..."Inget ont som inte har något gott med sig" .Nu har Tant snart matchvikt igen :) Himmla tur att jag inte skänkte bort alla mina  jeans...några kilo till så.....Skönt & komma hem igen. det var såååå fint & städat här...Tack mina älskade barn! Ni är BÄST!!!! Trots att Carro har fullt upp med förberedelser inför resan & Adde med sitt så hade de städat huset i minsta lilla vrå...Åter till Carro....lilla fröken är ngt stressad inför resan...allt som ska fixas....alltifrån fixa stora resväskor, ansöka brasilianskt medborgarskap(hon står i ständig kontakt med konsulatet i Rio), städa ur sin lägenhet, ordna upp bankaffärer & jobba etc....tur hon är ung & inte blir lätt stressad....hon visar en kapacitet & en sida av henne som jag inte trodde hon hade. Jag är djupt imponerad....Nu är det inte många dagar kvar....kring den 15 augusti åker hon. Jag pratade med Ulrika, en mkt god vän, igår & hon sa att hon hade en symbiotisk relation till sin 18 årige son & att deras relation blev mkt bättre när han flyttade till eget nu i vår....låg & funderade på min & Carros relation...jo vi har oxå en slags symbiotisk relation ......ni som nu känner oss väl skrattar säker när ni läser detta & tänker...-Grattis Anicka har du inte upptäkt det förrän nu!!! Nä jag har faktiskt inte det....slog upp ordet symbiotisk relation -man lever i en form av symbiotisk relation byggd på ömsesidigt beroende, interna skämt, kunskapen om små egenheter och detaljer hos den andra, stöd och omsorg. Japp precis så är vår relation. Iblad behöver ingen av oss avsluta en mening, vi förstår precis vad den andre säger, ska säga eller menar..Kan blr tufft för oss båda när nu Carro ska bo tusentals mil bort...vi kan båda få slängen av separationsångest & få känslan av att "ett ben saknas". Tro att det kan bli tuffare för Carro än för mej. Hon ska bo i ett främande land med helt nya människor.....Time will tell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0