Vadan detta.......

har vädergudarna blivit galna eller var det för att jag dödade spindeln i måndags som regnet aldrig upphör??!! Visst behövde vi regn.....men 70 mm på 1 dygn var väl att ta i....Har storfrämande från Tromsö. Min barndomsvän Vibeke med familj kom igår. 2 veckor ska de stanna så vi kan ju hoppas att vädret blir bättre. Nu sitter vi & ser Michael Jacsons minnestund på TV....fattar inte att han är borta, men samtidgt så har han äntligen fått ro....hans liv var ett enda långt självmord......Var ner i källaren igår & hittade igen alla LP skivor jag har av MJ. 9 st!!!!!!    Var/är en MJ-fan......Vila i frid Michael......Jag är inte sååååå bra i min sjukdom just nu. Skulle fått Thysabri-behandling förra veckan men min CRP var 250 så jag fick vända i dörren & gå hem. Det har nu gått 5 veckor sen förra beh & jag mår uselt. Har feber, magen rinner, magkramper & fruktansvärt ont. SKJUT MEJ!!!!!!! Funderar på att åka in ikväll, min vb medicin Oxinorm hjälper nada nu så lite tarmvila & morfin skulle inte vara helt fel.....nätterna är värst. det är omöjligt att sova. kroppen är helt slut men jag har för ont....så inatt låg jag i soffan....såg film & tyckte synd om mej själv.......Varför skulle just jag få detta Helvete???!!!
Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0