Juldagen

Som liten tyckte jag att Juldagen var den längsta & tråkigaste dagen på året. Men nu som vuxen så har min uppfattning ändrats. Idag tycker jag det är ganska skönt med en "ingentinggörardag". Adde har åkte till farfar & Anton till sin pappa över dagen. Carro hon sover. Hon blev utbeordrad natten igår. Hon började 12 igår och gick av 7 imorse. Hon ska dessutom jobba inatt oxå. Så väckning är beställd till kl 17. Tur hon är ung, då klarar man av "hästpass".
Nåja hur ser då min dag ut??!! Nada! Jag ska göra Nada!! Jo jag ska se TV, sticka klart mina fina ullsockar till mina nya varma näbbskor. Inte ens laga mat ska jag göra, finns ju massor av rester sen gårdagen. SKÖNT!!!
En kompis ringde i morse & ville ha biosällskap ikväll. men efter att jag kollat bioutbudet så blev svaret Nej! Finns ingen film jag vill se..Narnia vill jag se med Anton. Men den ska han se med Carro..
Men nu ska jag ge mej ut i kylan (-17) med Zacke & köpa Expressen..
Sååå skönt med en "ingentinggörardag".
Inga måsten.
Bara vara.

God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0