Uppdatering...

Har haft skrivlyxi??!! Har varken haft tid eller lust att skriva. Men nu är jag igång igen... vad har hänt under dessa 10??!! månader...och vad ska jag dela med mej? Vad är intressant för dej..hmmm JO jag kan ju börja med att Jag har börjat skolan!!! Japp!! SANT!! Trafiklärare ska jag bli när jag blir stor!! I september började jag Trafiklärarutbildningen på Liljaskolan. 1,5 år tar det innan jag får lincens från Transportstyrelsen...men vägen dit är lååååång....1:a terminen var ingen lek. Trafikförorningen, pedagogik, fordonssäkerhet och funktion, uppdatering av teorin (som man läste för 100 år sen) och ha körlektioner...men jag klarade av det...Det svåraste & mest utmanande var nog att ha elever. Hur lätt är det att försöka förklara hur man kör för någon? Och hur lär man ut det på rätt sätt??  Men nu Äntligen har man  jullov...& hur längesen var det man hade det?? Nåja det är kul iallafall att sätta sig på skolbänken igen...& klassen är underbara...20 stycken killar & tjejer i blandade åldrar & men olika erfarenheter..och vad här har hänt mer då??? Ja Anton bor här på heltid numer sen i 20 september. Det har varit tjafs hos faderskapet så det blev en bra lösning till det har löst sig..För det optimala är ju när barnet kan vara hos båda föräldrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0