SJ SJ gammle vän.....

trubaduren Stefan Demerts "klagovisa" om SJ. Satt som en "smäck" (Laila Bagges uttjatade kommentar från Idol) när vi åkte Narvik T & R.
Kalla vagnar, hemska fåtöljer som ej gick att lägesändra, Bistron??!! Nä Fy F*N, toapapperslösa & stinkade toaletter & fruktansvärt inkompetenta & otrevliga tågmästare. Informationen på stationerna var inaktuell & knapphändig.
Listan kan göras lång.....

Sedan oktober 2009 gäller resegaranti även för SJ....Japp SANT, det var en MKT arg Stockholmstant som sa det till mig på tåget upp till Narvik. Hon skulle själv till Kiruna.

Så hela förmiddagen satt jag vid datorn & skrev ner ALLT & då menar jag ALLT.
Vid 1 timmas försening får man igen 25 % av biljettpriset osv.
och efter detta äventyr i Norr så bör jag få tillbaka hela biljettpriset...allså 3200 kr...
Fick ett trevligt mejl ikväll från kundtjänst iaf...där det stod att de hade tagit emot min reklamation & att jag skulle få ett beslut inom 14 dar.... men vi ser väl

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0