Vänskap som....

övergår till starka känslor händer.
Men hur gör man då??
Och vågar men satsa sin vänskap??
Tänk om relationen inte blir som man tänkt sig & det tar slut. Vad händer då med vänskapen?? Tar den oxå slut??
Men vågar man inte satsa så kan man ju heller inte vinna eller hur??
Frågan jag bör ställa mej själv är Vågar jag riskera vänskapen?
Hur pass viktig är det för mig??
Nästa fråga är: Hur ska jag visa vad jag känner??
Känner mej som en vilsen tonåring som Aldrig haft en relation.. ILLA....Har kanske varit singel för länge så jag glömt bort "min oemotståndliga charm" hahahah vilket självförstroende...nä det där lät inte bra..Har bestämt att  jag ska se tiden an & se vad som händer. Låta Han ta steget till något mer...och händer det inget mer än vänskap så är det inte meningen heller...

Tror på ödet & att Allt har sin tid....tro nu inte att min singeltid gjort mej feg...nänä det är snarare mina livserfarenheter som gjort mej försiktig....sen har jag absolut ingen panik....jag trivs med mitt liv som det är nu...jag kan göra Vad Jag vill När Jag vill...
Lämnar mitt liv åt kärleksgudarna nu...
Ha en underbar fredag
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0